Technical Support for Developer Products

This page is for Developer Products customers only.

All questions related to Desktop Products should be sent using the Desktop Products support form.

All questions related to Server Products should be sent using the Server Products support form.
All questions related to Online Services should be sent using the Online Services support form.

Kontaktinformationen
Your Request
Product Information
Sicherheitscode

Bitte geben Sie die Zeichen aus der Grafik in das Textfeld ein (Groß-/Kleinschreibung muss nicht beachtet werden). Wenn Sie die Zeichen nicht gut lesen können, klicken Sie bitte auf das Bild.

Die in * rot dargestellten Felder sind obligatorisch für die Formularweiterleitung.

SYSTRAN's Technical Support can also be contacted by phone from Monday to Friday at the following locations:
Europe: +33 (0)1 44 82 49 98 (9:00 to 6:00 PM CET)
USA: +1 858 457 1900 x438 (8:00 AM to 5:00 PM PST)

Füllen Sie bitte das untere Informationsfeld aus, um das Dokument herunterzuladen.

* obligatorische Felder

Einige Informationen sind unvollständig. Bitte hervorgehobene Felder prüfen

Unternehmensinformationen
Kontaktinformationen
Sicherheitscode

Bitte geben Sie die Zeichen aus der Grafik in das Textfeld ein (Groß-/Kleinschreibung muss nicht beachtet werden). Wenn Sie die Zeichen nicht gut lesen können, klicken Sie bitte auf das Bild.